fbpx
Advanced Search
Advanced Search

£ 1 to £ 8,000,000

More Search Options
we found 0 results
Your search results

點解咁難買到二手物業?

Posted by Red Block Property Exchange Limited on November 9, 2021
| 0

出價被 Reject✋ 實在好普遍

💢我們經常希望客人睇樓後盡快岀價,大家可能會以為我們太心急了。但其實英國樓市競爭本身就係十分激烈,一個開價吸引的物業經常吸引大量有興趣的買家。

💢尤其是我們精挑細選後,再推介給客人的物業,有些更要快速搶佔參觀睇樓的名額,一般當地代理只會安排一兩日睇樓,名額一般只有10個至20幾個不等。 其實我們都明白,因為就算帶100個客人睇樓都無太大意思,最終只係賣一間屋,而且睇得多又不代表一定會賣得高,一般最有需要買樓的買家係每日都更新樓市放盤的。

💢根據英國媒體The i Paper報導,有買家分享心儀物業在一天內有17位潛在買家參觀,睇樓後一天內更已有6個岀價offers,反映購買物業的難度。

💢由於英國缺乏新房建造,樓市一直供不應求。Zoopla報告指出今年8月樓盤供應比2019年同期下跌了33%,加上越來越多人在家工作及生活方式改變導致需求上升,整體樓價比疫情前上升了13%。

🔥總結:雖然競爭激烈, 但係我哋依然建議買家參考最新成交水平出價,而不是胡亂出高價搶物業。 想知究竟如何可以買到心儀物業而又不必出高於市價,立即聯絡我們,深入了解出價技巧!

[ UK housing market: Why I was forced to act quickly and spend up to my limit to buy a home: https://inews.co.uk/inews-lifestyle/money/property-and-mortgages/uk-housing-market-spend-budget-limit-buy-home-1221488?fbclid=IwAR2dIYLwu4Rx2YYTB2-TuTvAABr4RwB2dIyZY-h4ZhWAT89MB69SRiLYTdQ ]

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Compare Listings

Open chat
立即 WhatsApp Us!
Hello! 請問有咩可以幫到你?
Thank you! How can we help you?