fbpx
Advanced Search
Advanced Search

£ 1 to £ 8,000,000

More Search Options
we found 0 results
Your search results

「英國樓已經炒貴晒」「樓價升但係冇人住」「水份太多不宜入手」

Posted by Red Block Property Exchange Limited on May 13, 2022
| 0

最近英國物業都應該是香港人其中一個熱門話題,即使去或留都唔多唔少會留意到當地嘅樓價近年有不錯嘅升幅。

隨之而來就會有以上嘅很多評語,覺得是因為香港人湧入英國而造成的短暫現象,縱使了解當地市場的我們一再用各項數據去嘗試解釋當地大城市一向強勁的買賣租務需求,有很多 「淡友」 只會堅持他們的觀點, 認為應該稍作觀望。甚至乎一些有經驗嘅投資者都會認為英國物業因為 「樓價過高」 而失去投資價值。幸好有一份新的報告可以提供到其他睇法給各位睇開英國樓的朋友: 英國物業的平均租金年升幅高達10%以上!

沒錯, 數據又再一次證明當地的住屋需求真的存在。 當然有亦會有人反駁指是因為香港人租樓要比較貴而得出這個結果, 不過真的可以帶動整個英國的租金升幅嗎?Rightmove 2022年第一季度的租金報告指出, 倫敦的平均租金已經上升至每月£2,193,按年升幅高達14%以上!而倫敦以外嘅每月平均租金則按年升幅10.8%, 現在高達£1,088 。

投資者當然會關心邊個城市升得最多Rightmove 嘅報告非常詳盡亦都逐一列出, 以下是重點資訊:

– 排名第一是Swansea最新平均租金為$782,按年升幅19.7%
– 緊隨其後是熱門城市關切是Manchester平均月租為£1,067,按年升幅19.3%!!
– 而其餘兩大熱門地區Liverpool及Salford亦位列第四及第七位,平均都有15%以上的按年租金升幅
– 值得一提的是先前有介紹過嘅豪宅地段SK9 ‌Wilmslow 亦錄得16.5%嘅租金升幅,似乎係一個值得投資及自住嘅地區‌‌

由此可見在近年每年大概10%以上樓價升幅之下,其實租金方面亦都有被帶動到,亦都反映英國各大城市的住屋需求。因此各位投資者都不需過於憂慮,不過對用家而言就要加倍留心了:即使正在計劃前往英國,先入手物業都應該較為穩妥,即使不是未來想居住地區嘅話都可以享受到租金收入以及樓價升幅, 為未來做足準備。 畢竟已經在香港高樓價嘅情況下生活多年,難道有個新開始後都仲要繼續煩惱居住問題嗎?

——————————————————
紅磚房交易 – 英國物業推介|出租管理 |物業增值
📲WhatsApp: +852 95194697
✅One-click WhatsApp:https://wa.me/85295194697
🌍Website:https://redblockpropertyexchange.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Compare Listings

Open chat
立即 WhatsApp Us!
Hello! 請問有咩可以幫到你?
Thank you! How can we help you?