fbpx
Your search results

英國租金再創歷史新高!倫敦以外平均月租£1,126!曼徹斯特一年再升?%

Posted by Red Block Property Exchange Limited on July 26, 2022
| 0

不知是否好消息, Rightmove在 2022 年第二季度的租金報告指出英國現在的平均租金再次突破高位至 £1,126 按年升幅高達11%以上。乍看之下似乎十分誇張但係仔細諗諗當英國的通脹指數都有 9% 的時候, 租金有升幅全部都已經係意料之中。我哋在先前嘅分析亦都有提出過租金再次增長嘅可能,業主及準業主們都可以留意個因素去選擇你嘅英國物業。

沒錯,事實指出現在英國嘅租金水平越來越高,倫敦的平均租金甚至高達 £2,257 即按年 15% 升幅。而其實原因除了通脹之外,最主要嘅因素就係供不應求:Rightmove 指出觀察到現在的租盤數量已經是今年最多的一個月份,但是與上年同期供應量相比,仍低出 26%! 最重要的是需求方面與上年同期比較跟反而有 6% 的升幅, 變相供不應求嘅情況更加嚴重。

而大家最關心嘅數字終於要來了:曼徹斯特過去一年的租金升幅其實高達 23.4%!!相信有留意當地市場嘅準買家或者自住客都應該感受到當地樓價租金嘅升幅,而很多投資者有興趣嘅地區例如利物浦、伯明翰等等都列入十大租金增長最高嘅城市,平均都有 16%以上的升幅。

詳情如下:

以上各項數據無疑對於打算移居當地嘅人士來說有點「嚇人」, 不過坦白講在高通脹環境底下全球的生活成本都一定會提高,擔心亦無補於事,反而應該想想辦法為自己的資產增值。轉個角度去睇,似乎投資出租英國物業依然係一個不錯的選擇,即使利率上升,在租金增長嘅情況下回報率都可以維持。而且相信大家在看過大量的報告及數據後,都明白當地大城市住屋方面根本就是供不應求,根本不可能需要擔心「租唔出」的情況,反而應該留心的是如何搵到較高質素嘅租客以及後續上如何管理。

——————————————————

紅磚房交易 – 英國物業推介|出租管理 |物業增值
📲WhatsApp: +852 95194697
✅One-click WhatsApp:https://wa.me/85295194697
🌍Website:https://redblockpropertyexchange.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Compare Listings

Open chat
立即 WhatsApp Us!
Hello! 請問有咩可以幫到你?
Thank you! How can we help you?